Сертифікатні програми

dsc_8052На базі кафедри загальної та соціальної педагогіки УКУ діє ШКОЛА УКРАЇНСЬКОЇ ЖЕСТОВОЇ МОВИ.
Цього року вже четверта група студентів вивчає основи мови жестів.
Програма школи передбачає вивчення дактилю-ручної абетки (алфавіту) та засвоєння основних термінів на теми повсякденного життя та спілкування. Заняття відбуваються в Головному корпусі УКУ (вул. Іл. Свєнціцького, 17) двічі на тиждень.
Після завершення навчання учасникам видається сертифікат на підставі складання підсумкового іспиту, який крім викладача Олени Зуєнко із Львівської школи для глухих, приймають глухі вчителі Віталій Шестаков та Олег Думинець.
Кількість місць в групі обмежена.
Контактна особа: доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки УКУ, Ігор Кобель – [email protected]
______________
В розвинутих країнах світу вивчення жестової мови чуючими людьми стало дуже популярним. Наприклад, в Альбертському університеті (Канада) студенти чекають в черзі понад семестр, щоб потрапити у групу із вивчення жестової мови.
У світі є близько 152 жестових мов. Називаються вони не за мовною ознакою, а за територіальною. Наприклад, є американська, британська, австралійська жестові мови. В Україні — українська жестова мова, в Росії — російська, хоча вони подібні, бо пішли від «радянської». Дехто вважає, що в Україні та інших колишніх радянських республіках використовується російська жестова мова. Насправді після здобуття незалежності Україною, після відкриття кордонів жестові мови почали розвиватися самостійно.

7Драматичне виховання це спосіб подивитися на світ через історію, у якому здійснюємо комплексне (фізичне, розумове та емоційне) дослідження певної соціальної проблеми. Драматичні засоби і методи, дозволяють розпочинати діалог, підтримувати окремих осіб і групи у вирішенні суспільних проблем на основі принципу усвідомлення своєї життєвої ситуації, власної відповідальності за те, що відбувається, права і можливості її змінити.  

 Мета сертифікатної програми – ознайомлення учасників з різними можливостями використання драматичних засобів та методів виховання та навчання у професійному житті. Отримані знання та вміння випускники можуть застосувати у галузі профілактики, консультування, терапії, працюючи у дошкільних закладах, загальноосвітніх школах, у педагогічно-психологічних консультативних центрах, лікарнях, соціальних закладах, громадських організаціях тощо.

Предмети сертифікатної програми включають у себе практичну підготовку учасників, що базується на теоретичних вступах лекторів та самостійному навчанні у межах окремих модулів.

Цільова аудиторія

  1. Студенти освітніх програм «Соціальна педагогіка», «Психологія».
  2. Студенти Українського католицького університету.
  3. Фахівці соціальних служб, НГО, які працюють у соціальній сфері.

Тривалість програми 1 рік 6 місяців

Форма навчання модульна

Викладачі сертифікатної програми: Ленка Ремсова (Університет імені Масарика, Брно, Чехія), Марія Павловська (Університет імені Масарика, Брно, Чехія), Світлана Стельмах (Український католицький університет, Львів, Україна), Ірина Криницька (Український католицький університет, Львів, Україна).

Зміст програми:

№ з/п Тема Компетенції Самостійна робота Тривалість Дата проведення
1 Основи драматичного виховання

 

Після закінчення курсу учасники зможуть: визначити поняття «драматичне виховання», «прикладна драма» і «театр»; застосувати вибрані драматичні вправи, ігри і методи з конкретною цільовою групою   2 дні 28.11 – 29.11
2 Структурована драматична гра

 

Учасники навчаться створювати великі тематичні одиниці, побудовані на історії або іншому типі зв’язного сюжету, що дозволяє вчитися вирішувати проблеми шляхом активної ідентифікації себе з вигаданими ролями і ситуаціями, дослідженням ідей, подій та відносин. –      Реалізувати сценарій дій структурованої драматичної гри.

–      Проаналізувати конкретні сцени реалізації і запропонувати видозміни структури для того, щоб її удосконалити, та інші варіанти її використання і продовження.

–      Есей

3 дні 30.11 -2.12
3 Театр пригноблених

 

Після закінчення курсу учасники зможуть визначити основні поняття театру пригноблених; описати цілі театру пригноблених; порівняти вітчизняні та зарубіжні підходи до театру пригноблених; створити власну постановку театру пригноблених; планувати майстерню театру пригноблених; поставити виставу і застосувати майстерню театру пригноблених на практиці –    Створити постановку вистави.

–    Зіграти 5 публічних вистав форум-театру для обраної цільової групи.

–    Есей.

5 днів уточнюється
4 Storytelling

 

Учасники розвинуть базові знання та практичні навички розповідання   3 дні уточнюється
5 Театр у вихованні

 

Після закінчення курсу учасники зможуть пояснити різницю між Театром за участі глядачів, Форум-театром та Інтерактивним театром. Учасники також зможуть планувати програму інтерактивного театру   3 дні уточнюється
6 Лялька як засіб спілкування

 

Після завершення курсу учасники зможуть визначити різні види ляльок; зробити начерк сценарію лялькової вистави; передати драматичну поведінку через гру з лялькою; представити остаточну форму гри з лялькою.   2 дні уточнюється
7 Playback-театр

 

Після закінчення курсу учасники зможуть визначити основні поняття playback-театру, описати цілі playback-театру, підсумувати іноземні підходи та історію playback-театру, планувати можливості використання playback-театру з різними цільовими групами, працювати в команді playback-театру і знати закономірності окремих форм, застосувати окремі форми playback-театру на практиці.   4 дні уточнюється

 

Підсумком програми є написання випускного проекту

Після успішного завершення програми студенти отримують сертифікат, виданий Українським католицьким університетом.

Зареєструватися на сертифікатну програму

УВАГА: Реєстрація на програму  завершується о 20.00 год. 24 листопада 2016р.